Assalamualaikum w.b.t dan selamat sejahtera kepada tetamu yang dihormati lagi budiman.

Memang lama-lama benar saya tidak mengupdate blog. Sama juga ayat yang dahulu, "lama-lama benar". Tetapi pergi kemanakah Danial?

Ada, tidak menghilang diri. Cuma sejak kebelakangan ini badan saya memang berada pada tahap yang kurang sihat. Memang ini semua adalah ujian Allah. Tetapi beanrkah ujian daripada Allah s.w.t? Atau sebenarnya saya sendiri yang sengaja mencari masalah?

Sebenarnya jawapan dia ialah yang terakhir. Sengaja mencari masalah. Memang saya suka tidur lambat dan ini semua kerana cinta saya terhadap blog teramat sangat. Sangat ghairah apabila ada orang menyebut perkataan blog. Mesti hendak menolong. Asalkan dapat memberi jasa dengan hati yang ikhlas ;-)

Sedangkan saya di sini memang tidak sangka sekiranya perkara ini berlarutan akan menyebabkan kesan yang negatif untuk jangka masa yang panjang.

Maka, tindakan yang benar-benar tepat harus  diambil agar perkara ini tidak berlarutan. Mohon doa anda juga untuk memudahkan saya mengurus diri sendiri dan keluarga.

Tidak lama lagi Kakak-ku akan bernikah bersama jejaka idamannya. Memang saya akan tinggal berdua-duan bersama ibu dan saya. Memang tidak ada orang lain lagilah yang masih tinggal bersama kami.

Cuma, sekarang ini saya mohon kepada Allah S.W.T supaya membuka pintu hati taubat untuk kembali kepada jalan yang benar. Untuk mengurus diri sendiri dengan betul. Untuk menjadi ketua yang benar. Dan untuk menjadi hamba Allah yang sentiasa bersalawat ke atas Nabi Muhammad S.A.W.

Saya tidak mahu menjadi manusia yang rugi. Saya mahu menjadi manusia yang sukses!

Aamiin, ya, rabb.

Beliau seorang penulis online. Peminat Insyirah Azhar. Blog editor Sedut Software Sampai Lebam (SSSL). Penulis eBook Rahsia Google PageRank. Pengasas Seni Bina Blog. Selain itu, beliau berjaya mengusaha lebih 20 Projek Blogspot. Antaranya, KeZoom SSSL dan banyak lagi.

STARTUPLOGY: Bagaimana Memulakan Bisnes Tanpa Risiko

2 comments:

  1. Semoga terus tabah dan menjadi anak yang soleh Danial.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Tuan Arrazi :)

      Saya akan cuba menjadi anak yang mengembirakan kedua ibu bapa saya.

      Delete

Hubungi Saya

Name

Email *

Message *

Sumber Inspirasi

Danial Abdul Rahim