[PROMOSI RAMADAN] RM10,000 Sebulan dengan Affiliate

sebuah gambar yang menunjukkan tentera affilite, RM10,000 sebulan dengan affiliate

PERHATIAN! Kepada para Blogger bakal usahawan internet... Anda WAJIB baca post ini sampai habis.

...

Eh, Betul Ke Boleh Buat Duit dengan Affiliate Sehingga RM10,000 Sebulan? Ke Tipu?

Baiklah. Kalau anda kata begitu. Saya akan bongkarkan cek Pakar Affiliate No. 1 Malaysia.

Lihat cek ini betul-betul:

sebuah gambar cek yang tertulis RM12,000 kepada Tuan Razif Yusof, Pakar Affiliate No. 1 Malaysia


Cek itu tulis: RM12,200

Kepada Tuan Razif Yusof.

Beliau menjana RM12,000 dalam masa 20 hari! Kalau 30 hari, mungkin RM15k. WOW!

Sekarang, cuba anda bayangkan: Dapat cek seperti di atas, tetapi cek itu tertulis nama anda. Apakah rasanya? Sudah tentu seronok tidak hengat dunia!

Jadi, Tuan Haszoor Muaidi telah lancarkan Online Coaching & Mentoring Tentera Affiliate.

Ianya program yang akan MEMBANTU ANDA buat duit melalui bisnes affiliate step-by-step sehinggalah ANDA berjaya menjana RM10,000 setiap bulan!


Soalan Serius: Kenapa MESTI Join Tentera Affiliate?


[+] Anda dibekalkan 25 produk digital yang hot dan laris dijual. Jadi anda tidak perlu bersusah payah mencari produk untuk dijual.

[+] Bantuan dari segi tools pemasaran produk seperti banner, emel follow up, emel broadcast, ayat-ayat jualan untuk promosi di Facebook dan sebagainya.

[+] Komisyen jualan 50%. Kebanyakan produk berharga RM200 hingga RM300. Jadi komisyen setiap jualan juga tinggi. RM50 hingga RM150 untuk setiap jualan produk.

[+] Anda akan diajar dan dikongsikan segala teknik dan strategi promosi yang selalu otai-otai affiliate marketer gunakan untuk jana RM2,000 hingga RM10,000 sebulan melalui Affiliate!

[+] Support group bernilai RM5,000 diberikan PERCUMA untuk anda. Ya, sebaik sahaja anda daftar, anda akan dibawa masuk support group khas di facebook. Bertujuan untuk bantu anda secara berterusan SEUMUR HIDUP!

Tunggu, belum habis lagi. Tentera Affiliate juga berikan anda…

[+] 6 Strategi Promosi PALING POWER abad ini. 6 strategi ini boleh digunakan dalam mana-mana medium pemasaran sama ada Facebook, Email Marketing, Blogging dan lain-lain. Sebenarnya inilah rahsia sulit Pakar Affiliate No. 1 buat duit secara konsisten setiap bulan!

[+] Ebook Teknik Promosi menggunakan Akaun Personal Facebook. Siapa cakap akaun personal hanya untuk berchit chat dan mencari kawan lama? Tuan Haszoor Muaidi akan tunjukkan dan buktikan, guna akaun personal pun boleh promosikan produk!

[+] Ebook Teknik Promosi menggunakan Email Marketing. Tuan Haszoor Muaidi bongkarkan satu persatu cara mudah promosikan produk digital dengan menggunakan Email Marketing. Tuan Haszoor Muaidi juga dedahkan cara bina list, bina kepercayaan dan mula menjual. Ianya umpama mesin ATM anda!

[+] Ebook Teknik Promosi menggunakan Banner dan Blog. Ya, ramai affiliater berjaya buat duit dengan hanya promosikan produk digital menggunakan banner online dan blog. Tulis review produk pun boleh dapat jualan!

[+] Ebook Teknik Promosi menggunakan Forum. Teknik promosi evergreen ini masih lagi boleh diguna pakai. Jadi akan dibongkarkan satu persatu caranya khas untuk anda!


BONUS EKSKLUSIF: Bernilai RM500!


[✔] Transkrip Temubual Antara Tuan Haszoor dengan Pakar Affiliate No.1 Malaysia iaitu Tuan Razif Yusof.


Sekarang Soalan Serius Gila: Berapakah Jumlah Keseluruhan?


Semuanya, RM3,000. Itu belum termasuk lagi dengan harga Lifetime Support Group, iaitu RM5,000.

Jadi, jumlahnya: RM8,000.

TETAPI,

Jika ANDA Daftar Sebelum 6hb Ogos 2013, Harganya Serendah:

RM240 sahaja. (JIMAT RM7,760)

Daftar Sekarang --> http://is.gd/rm10k

PS: TAWARAN TERHAD kepada 91 orang terpantas sahaja. Sebab 209 sudah mendaftar. Jadi, daftar sekarang sebelum terlambat!

PSS: Saya sendiri sudah daftar Online Coaching & Mentoring Tentera Affiliate. Dan ia sememangnya sangat bagus. :D

Beliau seorang penulis online. Peminat Insyirah Azhar. Blog editor Sedut Software Sampai Lebam (SSSL). Penulis eBook Rahsia Google PageRank. Pengasas Seni Bina Blog. Selain itu, beliau berjaya mengusaha lebih 20 Projek Blogspot. Antaranya, KeZoom SSSL dan banyak lagi.

STARTUPLOGY: Bagaimana Memulakan Bisnes Tanpa Risiko

No comments

Leave a Reply

Hubungi Saya

Name

Email *

Message *

Sumber Inspirasi

Danial Abdul Rahim